dijous, 8 de novembre del 2012

For Emma ever ago




For Emma ever ago”

Cançó de Bon Iver.



                  I

L'amor no dura per sempre,

això em van ensenyar de petit.


Si l'amor no es mor primer...

la mort truca a la porta de qui estimes


- i jo t'estimo i t'estimaré sempre més,
encara que el teu cor es parés-


'For Emma ever ago',

i no et dius Emma ni jo sóc

cap cantautor de cabanya i hivern dur.


Però el sol, el sòl i la solitud,

.... m'han ensenyat a estimar-

te me vos los lo la


I ara moc el cap com ma àvia,

escric amb la lletra de mon avi,

faig la migdiada com ma mare,

parlo fluix com mon pare,

estimo les lletres com mons padrins,

faig les bromes de mon germà,

i sóc tant guerrer com mà germana....


I estimo, estimo i estimo com el sol

que em tocarà l'esquena demà al matí. 

Text i foto:
Alexandre Moreno Navarro
en una nova nit de Bon Iver
cinc anys després...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Desert Humit Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template