dimecres, 30 d’abril del 2008

Mireu-me bé: sóc l'altre







Miquel Martí i Pol nació en Roda de Ter (Barcelona), el 19 de marzo de 1929. Es conocido como poeta, aunque también ha escrito prosa i ha realizado traducciones. Cursó estudios primarios en la escuela parroquial de su pueblo natal

Aquest poema, sense dubtes m'agrada molt, no he estat un gran lector precisament, però en català, el que més m'agrada de poeta, és en Miquel Martí i Pol, li tinc un gran apreci, i molt a aprendre d'ell. Poeta del poble que escriu pel poble.

Aquesta poesia la vaig llegir fa molts anys, i em va agradar molt, ara la retrobo, i la poso per tornar-la a llegir, per satisfacció personal i d'altres.


1 comentaris:

ARCHIVO CINE ONLINE on 22 d’agost del 2008, a les 8:21 ha dit...

Que tot està per fer i tot es possible...
Es el millor poeta.

Publica un comentari a l'entrada

 

Desert Humit Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template