dilluns, 19 de maig del 2008




Temps de Pas. 1


És ella? És ella!


Sóc seient de terra fet,

sota d’un núvol extrany

de licors de vi i atmetlla,

parpellejo inquiet :

és ella !

Que hi ha darrera el vent?

Si un viu en el darrer cap

de Creus, en l’últim vespre?

Qui sap noi, si en son melic

blanc d’hiverns s’hi reposa

el teu demà somniat de festa ;

parpellejo altre cop inquiet :

és ella ?

La noia del somriure corbat,

que em mira mentre dormo

abraçat al no res que guardo

dins de la poruga consciència.

Parpellejo i no m’ho crec:

és ella!

Qui sóc jo, que et crec meva?

L’escoll d’un port o la vela ?

El millor tresor o la conquesta?

Qui sóc jo, digues-m’ho tu!

Que tu ets ella !

Parpellejo i no sóc pas cec :

És ella?

Si! És ella!


Safe Creative #0805190673917


Temps de Pas. No és més que el temps que escric entre un projecte i un altre, per evadir-me, per probar, per sentir, per narrar el que em passa al moment pel cap. No serà meravellós, és més, fugiré del meu propi estil, per probar de ser diferent.

 

Desert Humit Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template