dissabte, 27 de setembre del 2008

"Je suis hereux"




“Je suis hereux”

de tocar el teu cabell;

de relliscar per ta pell

i saltar sobre els llavis

vermells que sols tu tens.


“Je suis hereux”

de venir del país fred

cap al teu escalfor etern,

de fondrem en el teu llit

en un xiscle de plaer fix,


de fer-te feliç, amb el cor,

amb el cos.


“Je suis hereux”

de saltar com un foll,

al olorar el teu perfum

a tabac de liar, al besar

el teu coll estirat de cel,


que tu tens, que tu ets,

que tu veus.


“Je suis hereux”

de poder ser sols ja teu,

de ser el teu únic hereu...




Safe Creative #0809281031341

1 comentaris:

Mon on 2 d’octubre del 2008, a les 6:38 ha dit...

No tinc gaires paraules per agrair que aquestes em pertanyin.

Potser totes les meves parts del cos em demanarien una paraula i no ens posariem d'acord per adorar-te amb certesa.

¿Que quedará de tu? ¿Que quedará de mi?

Molt amor i un plaer fix fins que decideixis morir .


M'agraden les teves paraules, no ho oblidis, quan et trobin per descriure els teus crits de fix plaer.

Fix plaer!!! M'has descrit en dos paraules!!!!

T'estimo.

Mon

Publica un comentari a l'entrada

 

Desert Humit Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template