dimarts, 21 d’abril de 2009

Chet baker amb vi dolç i foc





Chet Baker amb vi dolç i foc.

 

Algú em diria que és cosa d’estúpids,

l’encendre el foc sent ja primavera.

Però un grau de fred, una gota d’aigua,

resulta ser ja no un motiu sinó un pretext;

 

per encendre’l, tot i ser primavera,

seure davant seu tot i pensant:

“com m’ho faig per entendre, tot

això que em rodeja?”. Prenc un vi,

 

un priorat semisec, un pèl dolç,

i si les dones dolces m’enamoren,

els vins dolços m’emborratxen;

no em convé ni el vi ni les dones...

 

(Jo sé que necessito una copa de vi,

i una noia d’ulls amables amb mi).

 

Escolto la trompeta increïble, genial,

De Chet Baker, i m’enamoro d’ell

i de la seva veu; i un músic em diu

cofoi que sóc un melòman: ja ho sé!

 

La música suau, gairebé es toca,

el vi de la copa s’acaba i no l’omplo,

el foc va minvant i no l’avivo més,

però la seva trompeta continua.

 

Recordo que avui una noia m’ha dit

que vol aprendre a tocar la guitarra

i marxar. Li hagués hagut de dir, que

jo somnio en tocar la bateria sempre.

 

 

 

                            Alexandre Domènech i Montserrat

                                   En algun lloc de la memòria, 21 d’abril del 2009




Safe Creative #0904213106514

8 comentaris:

Rústica on 21 d’abril de 2009 a les 15:52 ha dit...

Holaa!

ja vaig estar l'altre dia per aquí, per això em vaig fer seguidora! COntinuaré entrant!

Moltes gràcies pel teu comentari i m'alegra que t'hagi agrada't aquest últim escrit ;-)

així doncs, continuarem disfresaant-nos de persones i així ens podrem parlar i conèixer cada dia una mica més!

Una abraçada mallorquina xD

Carmen.

yurenaguillen on 22 d’abril de 2009 a les 2:01 ha dit...

Siempre es un buen momento para encender un fuego. Buen poema.
Álex, me gustaría que me dejaras tu dirección de e-mail q es más privado para explicarte algo referente al último comentario que me dejaste.
Un abrazo grande.

La tribu de las letras on 22 d’abril de 2009 a les 5:07 ha dit...

Crec que foc, música i vi, fan el ritual perfecte per enamorar-se o emboratxar-se com be dius, que de vegades mai no se sap que es millor.
M´agradat molt Alex, es curios i original, sembla que el foc sempre traspasa els límits de la realitat.
A mi el foc em posa els ulls de bruixa, el vi els cabells llargs, y una bona música em fa volar,jejeje.
Emm, si llegeixes poc a poc millor, crec que alló de la mesura mai em va quedar prou clar.
Una forta...fortissima abraçada de vi, de música i de foc, m´ha encantat!!
lyria

Mireia on 22 d’abril de 2009 a les 7:18 ha dit...

hola, t'acabo de descobrir, si et ve de gust ja passaràs pel meu blog.

Mª JOSE. on 22 d’abril de 2009 a les 14:02 ha dit...

UN BESO A TU ALMA.
Mª JOSE.

Lluvia on 23 d’abril de 2009 a les 8:29 ha dit...

Saps??? m´alegrat llegir-te pq trac com a resum: que t´enamora la vida i et "veig" somriure en un futur molt pròxim, i per l´apreci que t´he agafat m´alegra d´alló més!!!!
Ah mi també m´agrada mirar el foc, el vi tan sols m´agrada dolç fa poc he descover un que es diu "fragolino" molt dificil de trobar i que Enrique va girar mon i terra per a regalar-me´l un dia molt especial...Ja tinc ganes de tindre la nostra caseta i aixecar-me front a la llar amb la copa de vi...
Mil gràcies!!!!
ANA

PD: jo no solc dir "amunt les hatxes" creia que es deia per allà dalt per això t´ho vaig dir, pero crec que es més per Barna capi jejeje

Simplemente un espejismo on 24 d’abril de 2009 a les 0:16 ha dit...

El aroma que nos llama es tantas veces más fuerte que la razón que ya no nos queda ni un solo rincón de nuestro cuerpo capaz de resistirse...

陳珊妮sammi on 4 de gener de 2010 a les 2:13 ha dit...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Publica un comentari a l'entrada

 

Desert Humit Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template